dijous, 14 de maig del 2009

M'estimes?

m'estima

no m'estima

m'estima

no m'estima

m'estima

6 comentaris:

PS ha dit...

Quasi et diria que puc sentir el tacte dels pètals i l´olor del pòl·len. Sí, no, si, no...

jrrof ha dit...

Bonica i expectacular foto! si No si No si No SIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

mar ha dit...

:)
avui va de flors, ehhhh
Quina foto més maca. A mi em sabria greu estirar els pètals d'aquesta margarida...
però com que ja els he comptat i són impars, doncs la deixarem intacta
Una abraçada
ps- quin dia més maco que hem passat ... i quin futimé de fotos que tinc al disc dur...
:)

Araceli Merino ha dit...

No sé si te n'has adonat que aquesta margarita acaba dient que SI! Per tant vol dir que és de les bones... com sempre en el teu fotoboc.

Una abraçada

Marina Culubret Alsina ha dit...

tota ella sempre diu que sí, tan sols cal obrir els nostres pètals a la seva bellesa...


magnífica imatge..........!

Bon dia al nou dia!

Anònim ha dit...

hola!
he trobat el teu blog de casualitat, buscant noms de flors per l'exàmen de jardineria mediterrània.
només puc dir que m'ha agradat molt: les fotos, la poesia....
i intentava xafardejar l'autor/a... però no he aconseguit posar una cara al "blogger". bé, la imaginaré jo...

joana